תשלום מאובטח

לשירותך בכל עת

משלוחים מהירים

שירות לקוחות: 1700-704-442 / 04-9937578

התקשרו 1700-704-442 משק זיו קוטפים את הפרחים בשבילך

גידול פרחים בגינה ביתית

טיפים שימושיים לגבי גידול פרחים בגינה הפרטית שלכם
הבית שלנו הוא מקדשנו הקט, המאפשר לנו להרגיש בנוח, באינטימיות ומקנה לנו תחושת ביטחון, כמו שאומרים להרגיש בבית. ישנם בתים רבים שמאבדים את האווירה, לאור השוני שנמצא מחוץ לבית. בכדי לעשות את החיבור המושלם בין הפנים לחוץ, חשוב להקפיד על מלאכת עיצוב הגינה, בכדי שיהיה תואם לעיצוב הבית. לכל תקופה יש את הפרחים שלה, אך לנו הפרחים מעניקים תחושה טובה במשך כל השנה. לכן, בעזרת גידול פרחים, יהיה ניתן לטפח גינה צבעונית, שמחה וייחודית, שתשמש כנוף יפה עבור דיירי הבית ועבור העוברים ושבים.

הגדרת החלל הפרטי – גינה כחלק ממתחם הבית
ראשית כל, חשוב להקנות לגינה שאנו מקימים בחצר ביתנו, אופי רגוע, מאחר והיא מקבלת את פנינו בכל בוקר, כשאנחנו מתחילים את היום ומקבלת את פנינו בסוף היום, לפני הכניסה לבית. גינה רגועה ולא לחוצה, תשרה עלינו תחושה של נועם במהלך כל היום ותעניק לנו כמה דקות או אפילו שניות, של נחת. חשוב לעשות הפרדה בין הרחוב לבין הבית, לכן ניתן לגדל גדר חיה שתיישם עבורנו מראה ירוק של חופש ללא גבולות, ויחד עם זאת תגדיר את השטח שלנו ואת החלל הפרטי. בכדי לתכנן גינה שתתאים לאופי של בעלי הבית, יש לבחור בין צמחייה ירוקה ומרגיעה לבין גידול פרחים צבעוניים. סוגי הפרחים המומלצים לגידול בגינה ביתית, הם פרחים נוחים, לא אגרסיביים, שמצריכים השקיה מועטה וגדלים בקצב בינוני. להלן רשימת פרחים מומלצים: לוונדר, אבליה גדולת פרחים, אירוס כרתי, אדננטוס, גאורה קיפחת, דיאטס גרנדיפלורה, הדס, ורדי בר כגון ורד הכלב, יסמין, פרובסקיה ועוד.

עץ החיים – גידול פרחים בחצר הבית
בנוסף למלאכת גידול פרחים, כדאי לגדל מספר עצים שיעניקו לנו צל, יופי ופירות. העצים המומלצים ביותר לגינות פרטיות הם: כליל החורש, אלון מצוי, קטלב מצוי, עצי פרי כגון לימון, קומקווט(עץ תפוז ננסי) ועוד. בכדי ללמוד אילו פרחים מתאימים לכל עונה ועל איזה עץ כדאי לוותר, אפשר להתייעץ עם גנן או עם בעלי משתלה. זכרו כי,  הטמפרטורה בישראל היא מאוד גבוהה בימי הקיץ , לכן יש לשים לב לטיפול היומיומי בגינה, לכמות המים להשקיה, לזמן הטוב ביותר להשקיה וכן הלאה. בעזרת ייעוץ מקצועי לגינה מטופחת, תיקנו לעצמכם זמן פנאי מהנה ומרשים.

 

קריאה נוספת :

טיפים לטיפול בפרחים

גלריית עציצים וצמחים

אטרקציות בגלבוע וימי כיף בצפון הארץ