תשלום מאובטח

לשירותך בכל עת

משלוחים מהירים

שירות לקוחות: 1700-704-442 / 04-9937578

התקשרו 1700-704-442 משק זיו קוטפים את הפרחים בשבילך

טיפים להארכת חיי זר פרחים

טיפים להארכת חיי הזר – כיצד לשמור על הפריחה הצבעונית
בין אם בתור מחווה רומנטית, מתנה ליום ההולדת או סתם כאשר מתחשק לציין תאריך חשוב זרי פרחים היו ותמיד יהיו הדרך להפגין חיבה ואכפתיות, מתנה שכיף ונעים לקבל כל פעם מחדש. אנו בפרחי משק זיו מציעים לכם מגוון רחב של זרים בעיצובים מרשימים, ועל מנת שתוכלו לשמור על פריחתם לאורך תקופה ארוכה, ריכזנו בפניכם מספר טיפים לשמירה על זרי פרחים מכל סוג. את הטיפים הבאים מומלץ לצרף גם לכל זר פרחים שתשלחו לאדם אהוב כך שגם הוא יוכל ליהנות ממתנתכם הצבעונית לתקופה ארוכה.

מים
המון טיפים לשמירה על פרחים עוסקים סביב נושא המים ולא בכדי שהרי זר פרחים בסביבה יבשה קמל במהירות. המים שתשתמשו בהם חייבים להיות פושרים. מים קרים או חמים מדי יפגעו ברקמה העדינה של גבעול הפרח וימנעו ממנו את יכולת היניקה. על המים להיות מוחלפים מדי יום או יומיים ולהכיל את האלמנטים הבאים : כפית סוכר – לאגרטל בגודל סטנדרטי. הסוכר אינו מעניק לצמח אנרגיה (הצמח מייצר סוכר מאנרגית השמש) אך הוא שומר על ריכוז נכון של מומסים במים. כלור – רק(!!!) חצי כפית אקונומיקה ותו לא וזאת למניעת התפתחות חיידקים. אם קראתם על טיפים לשמירה על זרי פרחים אשר ממליצים על תוספים אחרים במים, הרי שהם ברוב המקרים מיותרים.

האגרטל
חשוב ביותר להתאים אגרטל לכל זר ספציפי. אם מדובר בפרחים בעלי גבעולים ארוכים, דאגו להניחם באגרטל גבוה ודאגו למלא מים עד מתחת לקו העלים. עלים אשר נמצאים במים אינם מסוגלים לנשום ולהפיק אנרגיה עבור הפרח כמו גם שהם נרקבים ומזהמים את המים. השתמשו באגרטל שקוף בלבד שכן כך תוכלו להבחין בעכירות המים במדיה ושכחתם להחליפם כרצוי.

הזר עצמו
מלבד השמירה על כל המרכיבים שמסביב, חשוב לזכור גם כמה טיפים לשמירה על פרחים הנוגעים לטיפול בזר עצמו.

  • אין להשאיר את הזר ברכב – לא בימות הקיץ ולא בימות החורף.
  • בצעו חיתוך אלכסוני של הגבעולים מתחת לזרם מים פושרים.
  • מקמו את האגרטל ואת הפרחים במקום מואר אך לא תחת קרני השמש. יותר עלים ופרחים = יותר אנרגיה נדרשת.
  • צמצמו את כמותם (במידה ולא באגרסיביות) על מנת לאפשר לזר להמשיך ולחיות יחד עם דרישות אנרגטיות מופחתות.

 

כעת כל מה שנותר לכם הוא לקפוץ אלינו לחנות פרחי משק זיו לביקור, ולבחור זר ריחני ליקרים לכם מכל.

לעמוד הבית: משלוח פרחים זה פרחי זיו