תשלום מאובטח

לשירותך בכל עת

משלוחים מהירים

שירות לקוחות: 1700-704-442 / 04-9937578

התקשרו 1700-704-442 משק זיו קוטפים את הפרחים בשבילך

ורדים טובים לבריאות

סוד המשיכה של הורדים מבדיל אותם מכל הפרחים הנהוגים בסידורי הפרחים האהובים כל כך. הורדים הם פרחים ארוכים וגדולים המגיעים בשלל צבעים ובעלי ניחוח מתוק ומעודן. הם דומיננטיים אך משתלבים יפה עם פרחים קטנים אחרים ומעבירים מסר של יוקרה והשקעה.

הורדים מלווים את האדם משחר ההיסטוריה אבל לא הרבה יודעים שהפרח המופלא הזה טומן בתוכו סגולות רבות ומיוחדות המצטיינות בסיוע למגוון מצבים בריאותיים.

מעבר להשפעה הפסיכולוגית החיובית שמשרים הורדים על ידי יופיים וניחוחם, ניתן למצוא בהם חומרים מועילים רבים וביניהם: שמן אתרי, ויטמינים ועוד. למעשה מכיל הורד כשלוש מאות- רכיבים כימיים שונים שרק כ-מאה מהם זוהו עד כה.

בורדים משתמשים הרבה ברפואה המזרחית (סינית, איורוודה ועוד) אך גם באירופה עוד מימי האימפריה הרומית. ורד הרוקחים היה במעמד של צמח מרפא רשמי עד שנות השלושים של המאה הקודמת.

ברפואה על ידי ורדים משתמשים בעלי כותרת של פרח טרי או מיובש, בשמן תמציתי או בפרי (הנקרא רוזהיפס) לשימושים שונים: חליטות, עיסוי, ארומתראפיה, תוסף מזון ומריחה כמשחה.

תכונותיו של הפרח מועילות במצבים רבים ופעילותו מגוונת, למשל: הרגעה, המרצת עיכול, נגד דכאון, נגד עוויתות, המרצת יצור מיץ מרה, אנטי ויראלי, אנטיספטי, נוגד דלקות ומסדיר את מחזור הוסת.

הפרי (רוזהיפס), אותו קוצרים בסתיו, משמש מקור מצויין לויטמין סי ולטיפול בתפקוד דרכי השתן. את השמן התמציתי האמיתי מייצרים באופן מסורתי ייחודי במספר מקומות מצומצמים בעולם. השמן הצרפתי נחשב כמעורר תאווה יעיל בעוד שמן הורדים הבולגרי נחשב למצויין מכולם. הוא נמצא בכ- 96% מכלל הבשמים המיועדים לנשים בעולם(!). השמן הבולגרי מיוצר מזן 'ורד דמשק' שפריחתו נמשכת רק כשבועיים, הוא מזוקק בקיטור ומשומש לטיפול במצבי דכאון וחרדה ובבעיות עור ועיכול ואף בבישול.

אנחנו גאים להביא אליכם את נפלאות הפרח היפה, המשכר ומסתבר שגם הבריא הזה בצורה המקצועית, הטובה והמשתלמת ביותר.