תשלום מאובטח

לשירותך בכל עת

משלוחים מהירים

שירות לקוחות: 1700-704-442 / 04-9937578

התקשרו 1700-704-442 משק זיו קוטפים את הפרחים בשבילך

זרי כלה – הפרטים הקטנים שעושים את היום הגדול

זרי כלה – הפרטים הקטנים שעושים את היום הגדול את מתכוננת ליום הגדול בחייך. מתכווננת אליו.

2015-07-01-09-18-50מתכננת אותו לפרטי פרטיו. הכל צריך להיות מושלם. זרי כלה הם הפרט הקטן המעיד על החשיבות הגדולה של ההכנות לטקס החתונה, שכבר מזמן הפכו טקס בעצמם. אנחנו חושבות על הכל. על המועד המתאים, על האולם או הגן הנכונים לנו. על רשימת המוזמנים, על המנות, על המוזיקה, על השתייה, על השמלה כמובן. זרי כלה צבעוניים ויפהפיים משתלבים במרקם הטקסי הזה כדי להבליט כמה דברים קטנים שאי אפשר בלעדיהם – היופי, האסתטיקה, ההתאמה, האהבה והשמחה שבלב.

אנחנו בפרחי משק זיו מבינים היטב את חשיבותם של זרי כלה כחלק בלתי נפרד מהיופי והטקסיות של החתונה היהודית העכשווית. הגם עם מדובר במנהג עתיק יומין שנהוג היה בתרבויות קדומות רבות, הוא הפך לסמל מעודכן ומקובל גם אצלנו, שבראש ובראשונה מהווה פריט אופנתי משלים לכלה ולשמלה, בהתאם לסגנון ולעיצוב האירוע כולו. מעבר לכך, זר מעוצב היטב הוא זר הנושא מסר אישי מהכלה המיועדת – על העדפותיה, נטיותיה האישיות והבחירות האסתטיות שלה. וכמובן, איך אפשר לשכוח, זרי כלה מהווים גם סמל לאהבה, סמל לתינוק הקטן שעתיד להינשא בזרועות אמו בקרוב וכן תקווה והבטחה למי שתתפוס אותו כשייזרק באוויר אחרי החופה, למציאת אהבה והקמת בית משלה במהרה בימינו.

המומחיות של פרחי משק זיו בפרחים מתחילה כבר בשלב הגידול. אין כמו מי שידו האוהבת זורעת ושותלת, משקה ומטפחת באהבה, להכיר את תכונותיהם של סוגי הפרחים השונים ולהתמחות גם בהתאמתם למטרות שזירה שונות. פרחי משק זיו אמונים על עיצובם ושזירתם של עשרות ומאות סוגים של זרי כלה בהתאם לזן הפרחים, הצבעוניות והשילובים האהובים, כל זאת בתוספת פתיחות לבקשות מיוחדות של כלת השמחה. בין אם תהיי מעוניינת בזר קלאסי קטן, עגלגל ועטוף בגווני לבן, וורוד או אדום ובין אם תבחרי לשלב פרחים וגוונים בעיצוב מקורי – אנחנו כאן לצידך, מוכנים ללוות אותך בהקשבה, עצה וביצוע מושלם של ההכנות הקטנות לאירוע הגדול.