תשלום מאובטח

לשירותך בכל עת

משלוחים מהירים

שירות לקוחות: 1700-704-442 / 04-9937578

התקשרו 1700-704-442 משק זיו קוטפים את הפרחים בשבילך

זרי פרחים משוקולד

זרי פרחים משוקולד – מתנה מתוקה במיוחד ליום האהבה

יש כמה דברים שאי אפשר להשאר אדישים אליהם. צחוק של תינוק, הפתעה כך סתם באמצע היום, שקיעה מרהיבה שצובעת את השמיים, זר פרחים מרהיב, או שוקולד איכותי ונימוח. וכשזר הפרחים עשוי בעצמו משוקולד, עוצמת התחושות מגיעה לשיאים חדשים. כייף.

עלי כותרת ייחודיים

נעים לקבל זר פרחים. כך סתם כביטוי של אהבה או מחשבה, לאחר לידה מאושרת, לכבוד כניסת השבת, כאות של פיוס לאחר ויכוח בין אוהבים, ימי הולדת ועוד הרבה סיבות טובות. הצבעים היפים, העיצוב המרהיב, כל אלו הופכים את הפרחים למשהו מוערך עד מאד. אולם כשמדובר על זרי פרחים עשויים משוקולד, מדובר כאן בהשקעה של מממש, עיצוב אומנותי ומחווה נפלאה ומתוקה. זרי פרחים משוקולד הם זרים, דמויי פרחים, ממש עם הגבעול, העלים ועלי הכותרת, עשויים על טהרת השוקולד. קשה לעמוד בפני היופי, העדינות והמחשבה העומדת מאחורי זר שכזה. ואז מגיע גם הטעם.

אהבות מתוקות

בתקופות כמו חג האהבה עולות פעמים רבות מחשבות והתלבטויות כיצד לציין מחשבה, אהבה או געגוע לאדם אהוב. דרך נפלאה לבטא את הרגשות האלו היא באמצעות זר שזור ויפהפה של פרחים עשויים שקולד, בגודל, עיצוב והצבעים הרצויים לכם. האם אדום שיסמל תשוקה? לבן שיסמל התחלות חדשות ורמז לחתונה? או שמא סגול שמסמל שלווה, רוגע ופיוס? זר פרחים משוקולד מספק חווית נתינה וקבלה של מתנה מושקעת, שמשולבת בה מחשבה, אהבה וכמובן טעמים נפלאים. ניתן למצוא היום זרי פרחים משוקולד ייעודיים ומתאימים לאירועים רומנטיים, כמו הצעת נישואים, זר ליולדת, לציון אירוע משמעותי, כמו קבלת התואר או שחרור מהצבא, זר ליום הולדת וזר של מחשבה, ככה סתם באמצע היום. לכל מטרה מותאם זר, בצבעים ובעיצוב שונים, חגיגיים, מרהיבים ומתוקים. השוקולד הוא פרלינים איכותיים במגוון טעמים, החל ממריר ומשובח וכלה במילויים מגוונים ועשירים בטעמם. ניתן למצוא זרים מעוצבים בתוך כלים יפהפיים, אגרטלים ורעיונות נוספים, כך שבהמשך יהיה גם לכלי שימושים שונים. או לחילופין, ניתן ליהנות מזר מעוצב ללא כלי, עטוף בצלופן כמו זר פרחים רענן, מוכן לפתיחה ולאכילה מענגת.

משלוח ומתנה לטו באב

היום טו באב ואתם חייבים לחשוב על האהובים שלכם. (כמו שאומרת אשתי: לא רק על עצמכם…) אז התקשרו אלינו עכשיו והזמינו משלוח של זר פרחים רגיל או משוקולד ואנו ניסע עד אליכם בשמחה ובאהבה.