תשלום מאובטח

לשירותך בכל עת

משלוחים מהירים

שירות לקוחות: 1700-704-442 / 04-9937578

התקשרו 1700-704-442 משק זיו קוטפים את הפרחים בשבילך

זרי פרחים מתוקים

זרי פרחים הם דרך נהדרת להביע מחווה של אהבה, השתתפות בשמחה או ברכה לרגל מאורע חגיגי ומיוחד. זרי הפרחים כיום מגיעים במגוון של צורות וצבעים, שמתאימים לכל אירוע והשדרוג המשמעותי שניתן לצרף אליהם הוא דבר מתיקה איכותי ומרענן, שמהווה את המילה האחרונה בתחום משלוחי הפרחים והזרים המעוצבים. זרי פרחים מתוקים מתאימים לכל אירוע ובמיוחד לאירועים כמו ימי נישואין, ברכת חג שמח וברכת מזל טוב להרחבת המשפחה.

זר פרחים מתוק להבעת אהבה
בין אם אתם חוגגים יום נישואין, אירוסין או הבעת מחווה של אהבה רומנטית מכל סיבה שהיא, זר פרחים בשילוב שוקולדים יכול להוות אמצעי מצוין לעשות כך. באופן זה, תוכלו להעניק לבחירת או בחיר ליבכם, זר רומנטי ומרשים בתוספת של דבר מתיקה שיגרום הנאה לחיך שלכם. הדבר מהווה מחווה כפולה כי שניכם תוכלו ליהנות מדבר המתיקה וכמובן מזר הפרחים, שישווה אווירה חגיגית למאורע המיוחד.

זר פרחים מתוק ליולדת הטרייה
זר פרחים מתוק הוא דרך מושלמת להשתתף בשמחה של הרחבת המשפחה הקרובה אליכם. משלוח פרחים בצירוף דבר מתיקה כמו שוקולד או פירות מתוקים, יהווה מחווה נהדרת ליולדת. מלבד הפרחים שמוסיפים אל האווירה החגיגית והשמחה בתינוק או בתינוקת החדשים, דבר המתיקה יוכל לעזור ליולדת ולאפשר לה לחדש אנרגיות ולהיות במצב רוח מרומם.

זר פרחים מתוק לברכת חג שמח
החגים הם מועד מצוין לעריכת מפגשים משפחתיים וחברתיים ונהוג להביא מתנות ולאחל חג שמח בצורה של מחווה כלשהי. משלוח זר פרחים מעוצב מהווה דרך מוצלחת לעשות זאת ולאפשר הבעת הערכה אל המארחים, או אל אלה שלא התאפשר לכם לחגוג עימם. כמו כן, דבר המתיקה שמגיע עם הזר, מהווה תוספת מפנקת ומחזק את ההשקעה וההערכה שלכם כלפי מקבל המתנה.