תשלום מאובטח

לשירותך בכל עת

משלוחים מהירים

שירות לקוחות: 1700-704-442 / 04-9937578

התקשרו 1700-704-442 משק זיו קוטפים את הפרחים בשבילך

משלוחי פרחים לראש השנה

משלוחי פרחים לחג – לחג שמח במיוחד

ראש השנה הולך ומתקרב וכמו רבים אחרים בוודאי גם אתם מחפשים מקום שבו תוכלו להזמין משלוחי פרחים לחג באיכות גבוהה ובמחיר סביר.

פרחי זיו רוזס יכולים לספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים, כאשר כאן תוכלו למצוא פרחים לראש השנה ולכל אירוע אחר ישירות מן המשק.

פרחי זיו רוזס נותנים לכם לבחור מבין מגוון עצום של פרחים מכל הצבעים והצורות, כך שתוכלו לשלוח פרחים לראש השנה לכל הקרובים והמכרים ועדיין להתאים לכל אחד את הזר הספציפי שיתאים בדיוק רק לו.

אצלנו בפרחי זיו רוזס לא מתפשרים על איכות וטריות, ואנו יכולים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של כל לקוח פשוט מן הסיבה שהפרחים שאתם מזמינים דרכינו מגיעים ישירות מהחממה. במקום לקנות פרחים בחנות פרחים שקנתה אותם מן המגדל, אתם רוכשים את הפרחים הטריים ישירות מן החקלאי.

באופן כזה, כאשר אתם רוכשים פרחים לראש השנה דרך פרחי זיו, רוזס אתם מקבלים פרחים שזה עתה נקטפו, והאיכות בהתאם. במקום פרחים ששוכבים ומחכים בחנות, אתם יכולים להיות בטוחים שבכל יום יוצעו לכם פרחים חדשים שנקטפו באותו היום! אבל לא רק מבחינת האיכות אתם מרוויחים כאשר אתם פונים אל פרחי זיו רוזס.

משלוחי פרחים לחג יכולים להיות עניין יקר, ואם אתם רוצים להשקיע בזרים מרשימים ויש לכם רשימה ארוכה של אנשים אליהם אתם רוצים לשלוח פרחים לראש השנה, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם הוצאה לא קטנה בכלל. כאן בדיוק נכנס לתמונה היתרון העצום של קניית הפרחים ישירות מן החקלאי. כי למה לשלם "דמי תיווך" לחנות הפרחים כאשר אפשר לקנות ישירות ממשק זיו את הפרחים האיכותיים ביותר?

פרחי זיו רוזס- איכות גבוהה ביותר במחיר הנמוך ביותר! שיהיה חג שמח…
למגוון זרים לחג לחצו על הקישור הבא http://lach.co.il/cat.php?id=17

קרא עוד על משלוחי פרחים בחיפה והצפון