תשלום מאובטח

לשירותך בכל עת

משלוחים מהירים

שירות לקוחות: 1700-704-442 / 04-9937578

התקשרו 1700-704-442 משק זיו קוטפים את הפרחים בשבילך

משמעות רוחנית ופסיכולוגית של פרחים

אודות המשמעות הרוחנית, הפסיכולוגית והסמלית של פרחים…

המשמעות של כל צבע

הצבע של הפרחים מקרין לנו בתת מודע אנרגיות מסוימות. כך למשל אדום מקרין חיוניות, חיות, אהבה ורומנטיקה. כתום מסמל שאפתנות, מיניות ושמחה. צהוב משדר חריצות, כוח וקלילות (לכן צבע זה יכול להיות רעיון מצוין לבתי עסק).לעומת ירוק שמקרין טבעיות, רוגע ואיזון נפשי. לכן בחירת צבע הפרחים צריך להיעשות מתוך רצון לאזן את האנרגיות שחסרות בבית. כך למשל, מי שמרגיש עצבני ומתוח, מומלץ לו לבחור בצבעים ירוקים על מנת להשיג איזון ושלווה.

פרחים בתור סמלים

יסמין מסמל אלגנטיות. גלדיולות מסמלות כוח. סחלב מסמל יופי. פניה לאנשי מקצוע תסייע ללקוח לבחור את הפרח המתאים ביותר למטרה. כך למשל, מי שרוצה לרמוז לחברתו בעדינות שהוא רוצה להתחתן אתה צריך לבחור בפרחים המתאימים לשם כך. מצד שני, אדם שנותן פרח לבחורה לא מתוך כוונות רומנטיות, צריך לנקוט במשנה זהירות ולבחור בפרחים שפחות מתקשרים עם אהבה ורומנטיקה (בכזה מקרה גם מומלץ לבחון אפשרות לתת בתור מתנה עציץ במקום זר פרחים).

הסמל של פרח בכל תרבות

כאשר בוחרים פרח יש לקחת בחשבון גם את הנושא התרבותי. בסין למשל ציפורן נחשב סמל לאירוסין. בקרב האוכלוסייה היהודית דתית גבר שנותן פרח לאישה (שאינה אשתו) יכול להתפרש כפריצת גדרי הצניעות.

מסקנות

לאור כל הנאמר, נראה שרצוי להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה בכל הקשור לבחירת סוג הפרח וגווניו, בכדי להפיק מהפרחים את המקסימום ולבחור את הפרחים המתאימים ביותר למטרה.

לקריאה נוספת אודות משלוחי פרחים