תשלום מאובטח

לשירותך בכל עת

משלוחים מהירים

שירות לקוחות: 1700-704-442 / 04-9937578

התקשרו 1700-704-442 משק זיו קוטפים את הפרחים בשבילך

סידורי חופה – בפרחים ובמחולות

אין מקריות בעובדה כי ההשקעה הגדולה ביותר מבחינה עיצובית בתחום האירועים, מוקדשת דווקא לחתונות. ההחלטה להתמסד ולהפוך משפחה היא כנראה שלב המעבר החשוב ביותר בחיי כל אחד ואחת מאיתנו והרצון לשתף את מקורבינו ואהובינו בהתרגשות ובהנאה מיום זה מכתיבה את הנחישות שלנו לערוך את האירוע המושלם של חלומותינו ברגע בלתי חוזר זה. סידורי חופה הם חלק בלתי נפרד מהקפדה זו על הפרטים הגדולים והקטנים בדרך לקידושין. קישוטה ועיצובה של חופה באמצעות סידורי חופה, באופן שהולם הן את אופי האירוע והן את אופיים של החתן והכלה כזוג, היא אמנות לכל דבר.

ישנם סוגים שונים של סידורי חופה, בהתאם לתנאי השטח וסוג החלל הסגור או הפתוח בו נערך האירוע. אחד הסוגים האהובים והפופולאריים ביותר של סידור חופה מודרני, הוא הכנסת פרחים לחופה כחלק בלתי נפרד מהעיצוב שלה. בין אם המדובר בבמה מוגבהת, בין אם בבמה המופרדת מהציבור באמצעות מקווה מים ובין אם בחופה המוקמת בתוך שטח הגינה הפרטית באירוע מצומצם, שימוש בזנים שונים של פרחים לחופה מאפשר קבלת חופה מעוצבת מקורית, ססגונית וכזו המעבירה מסר רומנטי ופורח המלווה את הטקס כולו. פרחי משק זיו היא לא עוד חנות פרחים, היא חנות הניצבת בליבו של משק חקלאי ומממשת את החזון של שיווק פרחים מהמגדלים ללקוחות הפרטיים.

אמני השזירה של פרחי משק זיו מתמחים בשלל סגנונות עיצוב בפרחים, כולל סידורי חופה המשלבים בין פרחים לחופה לבין אביזרי נוי אחרים ומתהווים לכדי יצירת אמנות של ממש. נשמח לעמוד לרשותכם, לשמוע את הפנטזיות והרצונות שלכם ולהציע לכם מגוון סגנונות סידורי חופה בדרך לעיצוב המושלם עבורכם ובשבילכם.

 

למגוון של תמונות תלחצו על הקישור הבא סידורי חופה – פרחי משק זיו