תשלום מאובטח

לשירותך בכל עת

משלוחים מהירים

שירות לקוחות: 1700-704-442 / 04-9937578

התקשרו 1700-704-442 משק זיו קוטפים את הפרחים בשבילך

סידורי פרחים לחתונות ואירועים

כאשר רוצים לקיים אירוע חשוב ומשמעותי כגון חתונה, בר מצווה באולם, מסיבת יום הולדת מיוחדת או כל אירוע אחר, כדאי מאוד לחשוב על יצירת אווירה חגיגית במיוחד. כידוע, אין כמו פרחים ליצירת מצב רוח טוב, מראה חגיגי ויפה ולעיתים אפילו מפואר. לכן, אין פלא שרבים בוחרים להיעזר בשירות חשוב של סידורי פרחים לחתונות ואירועים.

סידור פרחים ועיצובם

לא כל חנות פרחים שכונתית יכולה להתמודד עם המטלה של סידור פרחים לאירועים. כדי לבצע סידור טוב ונכון צריך הרבה יותר מאשר מקצועיות והבנה בפרחים לבית. חשוב מאוד להיות בעלי חוש אסתטי וידע בסידור נכון של פרחים בחללים שונים. צריכים לדעת במה שונה בדיוק הסידור לאירועים לעומת הכנת זרים לבית, זרי מתנה לבני זוג, לחג וכדומה.

המיומנות של סידור פרחים לאירועים מבוססת על ידע וניסיון, על יכולת להתאים את המראה הנכון לסוג האירוע, לטעמם של המארגנים וכן – גם לתקציב הנתון. חשוב מאוד לבצע התאמה נכונה בין הפרחים, הצבעים, הגודל של הגבעולים ועלי הכותרת לבין האגרטלים או כלי הקיבול האחרים שבהם בוחרים.

עוד יש לשים לב לגודלו של המרחב והחלל. סידור במרחב קטן יהיה שונה מאוד מסידור במרחב גדול מאוד. כמו כן, יש שוני בין סידור הפרחים על גבי השולחנות לבין הסידור בקבלת הפנים, ליד החופה, בתוך אולם או באזור פתוח.

הרבה או מעט?

כמו באומנות, כך גם בסידור פרחים ניתן למצוא גישות שונות, שלא כולן יתאימו לכל אחד ולכל מקום. גישה אחת גורסת שעדיף לעשות שימוש במעט סוגי פרחים, אך יש ליצור מראה של שפע. אחרים סבורים שבמקרים מסוימים כדאי דווקא לשלב בין כמה סוגי פרחים, ובחירת המיקום תהיה חשובה יותר.