תשלום מאובטח

לשירותך בכל עת

משלוחים מהירים

שירות לקוחות: 1700-704-442 / 04-9937578

התקשרו 1700-704-442 משק זיו קוטפים את הפרחים בשבילך

סידורי פרחים לשולחן – מפות של פרחים

מדדי ההצלחה בהפקתו ועיצובו של אירוע יוקרתי, נגזרים ישירות משלושה מרכיבים עיקריים: הנאת המשתתפים, רמת שביעות הרצון של מי שארגן אותו ובנוסף לאלה גם המסר שהאירוע מצליח לשדר למתבונן מבחינה אסתטית- החל מהפרטים הגדולים ביותר כמו ההזמנות ועיצוב שטח הכניסה, דרך עיצוב החלל הראשי, סידורי הישיבה, התפאורה וכלי ההגשה שבו וכלה בפרטים הקטנים כמו סוג התאורה, או אביזרי יופי ואווירה שונים ובהם סידורי שולחן וזרי פרחים צבעוניים. סידורי שולחן הם חלק בלתי נפרד מאמנות שזירת הפרחים ויש להם רקורד רב דורות בקישוט ופיאור טקסים ואירועים יוקרתיים.

הכנת סידורי שולחן מוצלחים תחילתה בהכרה לעומק של סוג האירוע ושל הקונספט והקו העיצוביים הכלליים שלו. שוזרי פרחים מקצועיים ידעו להתאים בין סוגי הפרחים המרכיבים את סידור השולחן על צבעיו וגווניו המשתנים, לבין המסר הכללי של האירוע וכמובן גם לבין הצבעים ופרטי העיצוב האחרים המאפיינים את החלל בו מושמים הזרים ולבין סידורי הפרחים האחרים במתחם – אגרטלים עומדים, סידורי חופה, זרים תלויים וכדומה.

פרחי משק זיו היא חנות ייחודית שלקוחותיה הנאמנים מכירים היטב את יתרונה הייחודי – כאן אין המדובר באנשי שיווק הפרח, אלא במגדלים מומחים המלווים את פרחיהם ביד אוהבת וידע מקצועי מקיף כבר החל משלב השתילה והגידול, דרך שלב הקיטוף ועד הריגוש שבהכנת זרים, סידורי שולחן או סידורי פרחים אחרים. כשאתם מבקשים לעצמכם סידורי שולחן איכותיים במיוחד ומעוניינים לגוון בהרפתקה בעלת שורשים חקלאיים, אתם מוזמנים להגיע לסיור בחממות הטכנולוגיות החדשניות של פרחי משק זיו ולהתרשם מהאופן בו מוצע אצלנו השילוב בין גידול פרחים מקצועי לבין עולם העיצוב האמנותי של הפרחים שאנו מגדלים בשמחה ואהבה רבה.

על מנת לראותחלק ממגוון הסידורי הפרחים תוכלו ללחוץ על הקישור סידורי פרחים – פרחי משק זיו