תשלום מאובטח

לשירותך בכל עת

משלוחים מהירים

שירות לקוחות: 1700-704-442 / 04-9937578

התקשרו 1700-704-442 משק זיו קוטפים את הפרחים בשבילך

פרחים באזור חיפה ישר מהחקלאי

פרחים לחגים בחיפה והסביבה.
משלוחי פרחים לראש השנה – עכשיו במיוחד בשבילכם פרחים ממשק זיו במבחר סידורים לחג ובתוספת מתנות מיוחדות לראש השנה.
להזמנת משלוחי פרחים בחיפה והקריות חייגו 04-9937578 לצפייה במגוון זרי פרחים – לחצו כאן
מחיר זרי פרחים אצלנו בפרחי משק זיו : רגיל: 120 ש"ח גדול: 160 ש"ח זר פרחים מיוחד: 240 ש"ח

התקשרו כעת והזמינו זר פרחים זול ומשגע: 1-700-704-442 משלוחי הפרחים של פרחי משק זיו

יום האהבה מתאפיין בתפוסה מלאה של כל המסעדות האיכותיות וקניונים עמוסים ברוכשי מתנות לבחיר ליבם, בחנויות הפרחים נדיר למצוא זר רענן אחרי שעות הצהריים המוקדמות. כדי לחסוך בעלויות יש פתרון חסכוני ופשוט שמאפשר לדחות את קניית המתנה עד הרגע האחרון ממש. במקום לרוץ בין החנויות המרוקנות ולקנות מתנה של הרגע האחרון צלצלו או בצעו הזמנה באינטרנט של זר פרחים מרשים ומהודר מתוך קטלוג הזרים המגוון וקבלו את ההזמנה ישירות מהחקלאי ועד לבית הלקוח או לביתה של אהובתך, הזר המהודר יביא את יום האהבה הפרטי שלכם לשיאו. ולנטיינס דיי או ט"ו באב מוכרים כימי האהבה הרשמיים בשנה. בימים אלו תמצאו זוגות רבים בנפרד ולחוד מתרוצצים אנה ואנה למצוא את המתנה המושלמת, לא יקרה מדי, מרשימה ועם נגיעה אישית, המתנה המתאימה והמרשימה ביותר ליום החגיגי היא זר פרחים יפה וריחני. לתושבי הסביבה – משלוחי פרחים נשר מפרחי משק זיו עד לבית הלקוח.

 

 פרחים בחיפה ישר מהחקלאי

לא כולם יודעים להתאים זר פרחים מתאים לכל אירוע. לעיתים קשה לנו לדעת אם הפרחים שאנו מזמינים הם מספיק טריים, מספיק איכותיים ואם הם יחזיקו מספיק זמן. אנשים אוהבים להזמין משלוחי פרחים למגוון אירועים ובמגוון צורות: אנשים נוטים להזמין זרים צבעוניים לאירועים כיום הולדת או חתונה, וזרים בעלי צבעים אחידים יחסית, לאירועים כהלוויות ואזכרות. כאשר בוחרים זר פרחים למשלוח, חשוב לבחור את אותו מתוך מבחר, ולא מתוך שלושה זרים אשר נשארו במקרה בחנות….

להזמנת משלוחי פרחים חיפה חייגו 04-9937578 לצפייה במגוון רחב של זרי פרחים מחיר זרי פרחים הקישו כאן

 

משלוחי פרחים חיפה והאזור – התקשרו כעת : 1-700-704-442 ואם השקענו בזרי פרחים מעוצבים, הרי נרצה להבטיח כי יחזיקו מעמד ויישארו טריים ורעננים לאורך זמן רב ככל האפשר. לכן פרחים בחיפה קונים באופן פשוט וטרי. איך עושים את זה? הולכים אל המקור. איזור חיפה והקריות מוקפים בחממות אשר מלאות בפרחים יפים , לכן במקום לבזבז זמן כסף על ביקור בחנות פרחים, מדוע לא להזמין את הפרחים ישר מהחממות? ישר מאלו המגדלים את הפרחים? בנוסף משק זיו מספקים פרחים לכל חנויות הפרחים המובילות באזור חיפה ומבצעים משלוחי פרחים לכל הקריות: משלוחי פרחים קרית ביאליק, משלוחי פרחים קרית חיים, משלוחי פרחים קרית טבעון, משלוחי פרחים לקרית ים, פרחים לקרית חרושת, משלוחי פרחים נשר והסביבה. משלוחי פרחים חיפה זה פרחי זיו