תשלום מאובטח

לשירותך בכל עת

משלוחים מהירים

שירות לקוחות: 1700-704-442 / 04-9937578

התקשרו 1700-704-442 משק זיו קוטפים את הפרחים בשבילך

פרחים ליום נישואין

פרחים ליום נישואין – ליום קסום שלא שוכחים

אין הרבה אירועים חשובים בחיי בני זוג כמו יום הנישואין, והמנהג היפה של הענקת פרחים ליום נישואין עדיין ממשיך להיות פופולארי גם במאה העשרים ואחת. ואם כבר משקיעים בבן או בת הזוג, אז כדאי שהזר יהיה כמה שיותר רומנטי, כמה שיותר מרשים וכמה שיותר איכותי.

פרחי זיו רוזס ממושב היוגב מתמחים בגידול ורדים ופרחים אחרים כבר יותר משלושים שנה, ואם יש מישהו שמבין באמת בפרחים בכלל ובבחירת פרחים ליום נישואין בפרט הרי שמדובר במשק זיו.

בסופו של דבר אין דבר יותר רומנטי מזר פרחים, אבל לא כל חנות פרחים יכולה לספק לכם פרחים שיגרמו למי שמקבל את הזר להתרגש באמת.

הטכנולוגיות החדישות בהם עושים שימוש פרחי זיו רוזס הפכו אותם לשם דבר בתחום ספקי הפרחים בארץ, רק שכאן אצלנו, במקום לקנות פרחים ליום נישואין בתיווך של חנות פרחים, אתם זוכים לקנות אותם ישירות מהמשק, כך שמלבד יופי ללא פשרות אתם זוכים גם בחיסכון עצום בעלויות.

השפע העצום של הפרחים שמציעים לכם פרחי זיו רוזס מאפשר להתאים פרחים ליום נישואין לכל זוג בכל גיל ובכל שלב במערכת היחסים שלהם.

זרים סוערים בצבעים עזים כמו אדום וכתום יכולים להתאים לביטוי התשוקה אשר לא נכבית גם במהלך הנישואין. זרים של פרחים לבנים יכולים לבטא רגשות עדינים של אהבה, וזרים אחרים יכולים לסמל את האופטימיות ושמחת החיים של החיים המשותפים.

לא רק שהמגוון אצלנו הוא כל כך עצום, גם הפרחים עצמם מתחדשים מדי יום מן המבחר שנקטף מהחממות.

בלי כל ספק, בחירת פרחים ליום נישואין ממקום כה איכותי כמו פרחי זיו, מאפשרת להוציא את המקסימום מן האפקט הרומנטי של הפרחים. שיהיה במזל!

למגוון זרי פרחים ליום מרגש זה לחצו על הקישור הבא זרי פרחים ליום הנישואין

הזמנת משלוחי פרחים לרמת ישי וטבעון