תשלום מאובטח

לשירותך בכל עת

משלוחים מהירים

שירות לקוחות: 1700-704-442 / 04-9937578

התקשרו 1700-704-442 משק זיו קוטפים את הפרחים בשבילך

קישוטי רכב – חתן וכלה נוסעים אל האהבה

2672.jpgקישוטי רכב מסוגים שונים הפכו כבר מזמן חלק בלתי נפרד מטקס החתונה הישראלי העכשווי. הגעתם של החתן והכלה למתחם האירוע כשהם ישובים במכונית חדישה, נקייה, מצוחצחת ומקושטת בפרחים וסמלי אהבה שונים, היא חלק מהרצון לשתף "את כל העולם" בעובדה כי ברגעים אלה ממש אתם פוסעים אל עבר החופה וחוגגים את היום הגדול בחייכם. היות והגעתם של החתן והכלה היא למעשה הצעד הראשון בטקס החתונה המתמשך – החופה, הסעודה, הריקודים והחברותא – יש חשיבות מיוחדת לאפקט שלו ומכאן ההשקעה הנבונה המקובלת בתכנון קישוטי רכב יצירתיים ויצוגיים.

ההתמחות של פרחי משק זיו בהכנת זרים, קישוטי רכב וסידורי פרחים לחתונות, נובעת מאהבה. אהבה למקצוע גידול הפרחים על שלביו השונים: החל מהשתילה, ההשקייה והטיפוח ועד הקטיף, השיווק והקליעה לזרים; אהבה ללקוחותינו ולהסכמתם לשתף אותנו ברגעים הגדולים של חייהם. קישוטי רכב מבית פרחי משק זיו הם שילוב בין עולם הסמלים לעולם הפרחים הססגוני. יחד אתכם נבחר קו סגנוני משותף התואם את העיצוב הכולל של מתחם אירוע החתונה, ועל פיו נבצע קישוטי רכב בעלי גוון מובחן. שימוש במוטיבים סמליים כמו לבבות, פרחים קלועים ואלמנטים נוספים השאובים מעולם האהבה והצמח, ישלימו מראה חגיגי, ייחודי ומקורי שנועד במיוחד כדי להבטיח את איכותו של הצעד הראשון במסע המשותף שלכם.

כדי להתכונן באופן מוצלח להחלטות לגבי קישוטי רכב לחתונה, מומלץ מאד לבחור ראשית את הגוונים המובילים של עיצוב המתחם, האביזרים המשלימים בתלבושת הכלה, זרי הכלה ובגדי השושבינות. כמי שיבצעו עבורכם את סידורי הפרחים במתחם ויוכלו לשזור עבורכם זר כלה מקורי וסמלי, נוכל בקלות להתאים גם את קישוטי הרכב לאותו סגנון, תוך יצירת מראה שלם, אחיד ויוקרתי לפניו השונים של האירוע המרכזי ביומכם הגדול.

 

למגוון הקישוטי הרכב תלחצו כאן