תשלום מאובטח

לשירותך בכל עת

משלוחים מהירים

שירות לקוחות: 1700-704-442 / 04-9937578

התקשרו 1700-704-442 משק זיו קוטפים את הפרחים בשבילך

רקפות, כלניות וחצבים ביערות האלונים ליד טבעון

בסמוך לטבעון תמצאו שמורת טבע מקסימה עם שלל של רקפות, כלניות וחצבים בעונה. בין אם מדובר בטיול בשבת שמשית ונעימה או טיול כך סתם במהלך השבוע, זה הזמן לקחת פסק זמן וליהנות מצבעים מקסימים, ריחות בלתי רגילים ומראה שאין כמותו. אפשר כמובן גם לשלב טיול רגלי באזור, עצירה לארוחת צהריים באחת המסעדות שבאזור או בבתי הקפה ורק לאחר שספגתם מספיק ויטמין D וגם את יופיים של הפרחים, אפשר לחזור הביתה ולסיים את המסע.

צבעים ומראות נהדרים

אם אתם נוסעים מצומת אלונים לכיוון אלוני אבא תגלו שמורת טבע יפהפייה ומפתיעה. מיד לאחר גשמי הסתיו הראשונים מתחילים לבצבץ להם בשמורה פרחי בר האופייניים לעונה וממלאים את המקום במראות עוצרי נשימה. כמו, חצבים, סתוונית היורה וגם כרכומים. מיד עם בוא האביב, כשהטמפרטורות עולות והשמש מחממת את האדמה ואת האוויר, מתמלא האזור כולו בפרחי אביב משגעים, כמו כלניות, נוריות, אירוסים, רקפות, סחלבים ועוד ועוד. בתקופה זו של השנה נוהרים רבים אל המקום כדי לראות מקרוב את היופי הזה, יופי שקשה למצוא במקומות אחרים ובוודאי שלא בכמויות שכאלו.

שילוב של פעילויות נוספות

מי שמגיע למקום, בין אם מדובר במשפחות עם ילדים, בצעירים או במבוגרים ספורטיביים, יכול לשלב גם פעילויות נוספות במקום או להתמקד במסלולי ההליכה שמוצעים בסביבה. בסמוך לשמורה עצמה ישנו מסלול הליכה, שעובר בשטחי מרעה שפתוחים, מסלול הליכה מעגלי ופשוט. בדרך אפשר כמובן גם לראות את שלל הפרחים הנהדרים שצומחים באותה תקופה וממלאים את השביל ביופי מרהיב. מי שמגיע לשם בחודש נובמבר כדאי לו גם לבקר בבית הבד שבאלוני אבא, שם יוכל לטעום את טעמיו של שמן הזית הטרי. אחר כך אפשר לסיים בארוחת צהריים בסביבה או בקפה חם וטוב.