תשלום מאובטח

לשירותך בכל עת

משלוחים מהירים

שירות לקוחות: 1700-704-442 / 04-9937578

התקשרו 1700-704-442 משק זיו קוטפים את הפרחים בשבילך

שוקולד של מקס ברנר

שוקולד של מקס ברנר – השילוב המושלם בין איכות לטעם

תראו לנו אדם אחד שתאמרו לו "מקס ברנר" והוא לא יידע שמדובר במעצמת השוקולד הגדולה. לעיתים נדמה שלא נותר אדם אחד בגבולות ישראל שלא טעם מהעושר הנפלא שמציע השוקולד של מקס ברנר. המותג נולד בישראל לפני כ-17 שנה, וכיום מונה הרשת חמישה סניפים בנתניה, הרצליה, ראשון לציון ותל אביב, הכוללת ארוחות שונות ותפריט מגוון. עם זאת, הלב היה ונותר השוקולד המשובח. כיום כולם כבר מבינים – שוקולד של מקס ברנר טועמים פעם אחת ויותר לא מסוגלים להפסיק.

הגדולה של שוקולד תוצרת מקס ברנר מתבטאת במספר אלמנטים. בראש ובראשונה, איכות השוקולד הנפלאה, אשר ההקפדה על כל שלב בתהליך הייצור שלו, מתבטאת בכל טעימה וטעימה. שנית, המגוון האדיר הקיים, ואשר מאפשר לכל אדם למצוא את הסוגים האהובים עליו. בנוסף, השוקולד של מקס ברנר מגיע בצורות רבות, החל ממאפים, דרך עוגות, שתייה חמה, קרמים ואפילו פיצות ומרקי שוקולד. וואו.

המארזים, הסוגים והייחודיות של מקס ברנר

לכניסה לגלריית מוצרי מקס ברנר – אריזות שוקולד של מקס ברנר ישראל

ניתן למצוא שוקולד של מקס ברנר במגוון טעמים. ביניהם כדאי לציין את כדורי הוופל "מארבלס", את הפקאן הסיני העטוף נוגט ואבקת קקאו, את "מילק שיקגו" הנפלא המכיל דפי שוקולד חלב ממערב אפריקה, את קוביות השוקולד חלב בטעם תפוז ועוד. הייחודיות של מקס ברנר טמונה ברעיונות המקוריים אותם היא הופכת למוצרים שאין דומים להם. ביניהם ניתן למצוא את "סאקאו" – משקה שוקולד עשיר ומרוכז, כשבתחתית הכוס נר לחימום המשקה; "צ'יקאו", שהוא לוחיות שוקולד דקות בתוספת שברי פולי קקאו ועוד.

מארזי השוקולד של מקס ברנר הפכו עם השנים לאימפריה עצמאית של ממש. מאות הזמנות נעשות מדי חודש לאחד מעשרות סוגי המארז הקיימים, הנעים במחירים של 130 עד 400 ₪ (בקירוב). המארזים כוללים מגוון סוגי שוקולד, אבקות להכנת משקאות חמים, "כוסות חיבוק" אשר הפכו לאחד מסמלי ההיכר של הרשת (מגיעות ללא ידית ומחייבות את השותה לאחוז בהן בצורת חיבוק) ועוד. מומלץ בחום כמתנת יום הולדת, יום נישואין או סתם ככה בלי סיבה.

אוהבים שוקולד? אוהבים איכות? מגיע לכם שוקולד של מקס ברנר– הכי מתוק שיש.